Get Adobe Flash player
ورود کاربران
آیا می دانید؟
حریم مصوب: 14800 هکتار
حریم پیشنهادی: 12000 هکتار
محدوده شهر: 1852 هکتار
محدوده شهرک: 330 هکتار
محدوده پیشنهادی: 99 هکتار
محدوده خدماتی(محدوده قانونی):محدوده پیشنهادی+ محدوده شهر + محدوده شهرک=2281 هکتار
همیشه بزرگوارتر از آن باشید که برنجید و نجیب تر از آن باشید که برنجانید. شاکتی گواین
اطلاع رسانی اخبار زیان 16.5 میلیارد ریالی اتوبوس رانی تربت حیدریه

otoboc2مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس رانی شهرداری تربت حیدریه گفت: بی رغبتی شهروندان به استفاده از اتوبوس موجب شد این شرکت در سال گذشته 16 میلیارد و 590 میلیون ریال زیاندهی داشته است.


علی اصغر ایزدی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس رانی شهرداری تربت حیدریه گفت با بيان اين مطلب افزود : عمده ترین علت اقبال اندک شهروندان به ناوگان اتوبوسی حذف یا دوری ایستگاه ها از نقاط مرکزی شهر عنوان است .
وی افزود: مسئولان شهری به انگیزه رفع راه بندان و روان سازی تردد درون شهری، ایستگاه های اتوبوس را از مرکز شهر دور کرده اند و این مساله مانع دسترس آسان شهروندان به این وسیله ارزان حمل و نقل عمومی شده است.
ايشان گفت : از مجموع 68 دستگاه اتوبوس موجود در ناوگان اتوبوس رانی تربت حیدریه 22 دستگاه در اختیار سازمان است و بقیه به بخش خصوصی واگذار شده که اکنون از آن تعداد تنها 17 دستگاه فعال است و 29 دستگاه دیگر بعد از پایان قرارداد 10 ساله، به دلیل عدم صرفه اقتصادی، به شرکت بازگردانده شده است.
وی زمان تاسیس شرکت اتوبوسرانی تربت حیدریه و حومه را سال 1379 عنوان و اظهار کرد: این شرکت تا سال 93 حتی 15 میلیارد ریال بدهی به بار آورده بود که از طریق تعاملاتی با وزارت کشور این رقم تسویه شده است.
مدیرعامل شرکت اتوبوس رانی شهرداری تربت حیدریه با بیان اینکه هفته گذشته پنج دستگاه اتوبوس بازسازی شده به چرخه خدمات رسانی این شرکت افزوده شده، افزود: برای بازسازی این اتوبوس ها چهار میلیارد ریال هزینه شد که نیمی از آن را شهرداری و بقیه را سازمان همکاری شهرداری های وزارت کشور تامین کرد.
ایزدی گفت: هم اکنون شرکت واحد اتوبوسرانی تربت حیدریه در قالب 24 خط که 11 خط آن درون شهری است، روزانه 11 هزار نفر را در مسیرهای درون شهری جا به جا می کند.


 

نظرات 

 
+1 #2 reza 14 دی 1395 ساعت 19:15
با باز سازی چنداتوبوس نمیتوان مردم را ترقیب به استفاده از اتوبوس های درون شهری کرد بلکه باید با بکار بردن اتوبوس هایی که باعث ایجاد رفاه در داخل آن میشود وکم کردن بازه ی زمانی اتوبوس ها وقرار دادن رانندگان بخش های خصوصی در داخل یک چارچوب مشخص(مسیر بلوار مدرس مخصوصا) میتوان مردم را ترقیب کرد تا از ناوگان اتوبوس رانی برای سفرهای درون شهری استفاده کنند.بطور مثال در مسیر شهرک ولیعصر هم ناوگان قدیمی میباشد هم در داخل اتوبوس سرو صدا های خیلی زیادی وجود دارد وهم به دلیل شلوغ بودن این مسیر بازه ی زمانی مناسبی ندارد.
نقل قول
 
 
+2 #1 یک شهروند 13 دی 1395 ساعت 18:39
باسلام.به نظر من اگر سرویس دهی منظم باشد چرا مردم استقبال نکنند؟عمده فعالیت شما در خط شهرک خلاصه شده وسایر مسیر موردتوجه نیستند.تعریف خطوط بدرستی انجام نشده وگستره شهر راپوشش نمیدهد.چرامسیری ازشهرک تامیدان جهادویاازانتهای بولوار مدرس تامیدان 22 بهمن ویااز چهارراه خواف تا انتهای بولوار قرنی ایجاد نمی کنید.مسیر میدان امام علی تامیدان جهاد-ربط پایین-میدان جهاد-سرتاسر بولوار امام رضا با توجه به جمعیت زیاد هیچ سرویس دهی صورت نمی گیرد.ساخت پایانه در ابتدا وانتهای مسیر های اصلی وطولانی وعدم تمرکز اتوبوسها در هسته مرکزی شهر می تواند کمک شایانی در سرویس دهی به شهروندان باشد. اتبوس رانی نیاز به ساماندهی دارد .به روز باشید .آیا شهرهایی مثل نیشابور وسبزوار زیانده هستند؟برنامه ریزی شما برای رفع این معضلات چیست؟
نقل قول
 

افزودن نظر

کد امنیتی
تصویر جدید

?> Deprecated: Non-static method JFactory::getDBO() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /volume1/web/thcity/libraries/joomla/session/storage/database.php on line 84 Deprecated: Non-static method JTable::getInstance() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /volume1/web/thcity/libraries/joomla/session/storage/database.php on line 89 Deprecated: Non-static method JFactory::getDBO() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /volume1/web/thcity/libraries/joomla/database/table.php on line 112