مناسبت روز
- شما اینجا هستید:
-
خانه
-
اطلاعات |
-
بودجه
-
دیگر موارد
- وظايف مسئول دفتر شهردار
وظايف مسئول دفتر شهردار
- توضیحات
- دسته: دیگر موارد
- بازدید: 28251
- ايجاد هماهنگي و کنترل و نظارت بر واحدهاي شهرداري طبق ساختار سازماني
- تهيه گزارش هاي مناسب براي شهردار
- تبيين راهبردهاي شهردار مشهد براي واحدهاي شهرداري و پيگيري اجراي دستورات صادره براي مديران و انتقال مسائل، مشکلات،نظرات و انتظارات شوراي مديرانبه طرق مختلف به مبادي ذيربط
-تنظيم روابط تعاملي بين واحدهاي حوزه شهردار، معاونين، مشاورين، شهردار و سازمانهاي وابسته به شهرداري جهت ايجاد و برقراري نظم و ترتيب و هماهنگي و انسجام بين واحدها
- اعمال کنترل و نظارت بر کليه مجموعه هاي تحت امر شهرداري و واحدهاي وابسته و انعکاس نتايج به جناب شهردار
- پيگيري و اقدام لازم با استفاده از اختيارات تفويض شده از طرف شهردار در جهت تحقق اهداف از پيش تعيين شده جهت ارائه خدمات گسترده و مفيد
- نظارت در برگزاري جلسات، کميسيونها، گردهمايي ها و نمايندگي از طرف شهرداري
- نظارت بر حسن اجراي دستوالعمل ها و بخشنامه هاي شهردار
- انجام ساير امور مربوطه که از سوي شهردار ابلاغ مي گردد
ما 155 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم
- کاربران
- 2
- مطالب
- 619
- نمایش تعداد مطالب
- 1409331